CVIČENIE nielen pre SENIOROV zamerané na prezentáciu zostavy jednoduchých cvikov, ktoré posilňujú a stimulujú hlboké svalstvo, kĺby, harmonizujú činnosť srdca, hormonálnu činnosť organizmu, podporujú trávenie a celkovo pozitívne vplývajú na celý organizmus. Pri cvičení je kladený dôraz na rôzne dychové techniky.

Pri cvičení je dôležitá disciplína a pravidelnosť. Odporúčame si stanoviť presný čas a cvičiť najlepšie každý deň :)

Krátka zostava na precvičenie celého tela, posilnenie hlbokého svalstva stredu tela a uvoľnenie hrudníka, ramien a bedrových kĺbov.

Jednoduché rehabilitačné cvičenie na precvičenie celého tela, uvoľnenie svalového napätia a spevnenie hlbokého svalstva . Cvičenie je vhodné aj pre začiatočníkov.

Pranajáma – dychové techniky si môžete pozrieť a nacvičiť v našich inštruktážnych videách:


Ak sa Vám páči naša práca, radi by ste nás podporili v našich aktivitách, môžete tak urobiť ľubovoľným príspevkom (na IBAN: GB59 REVO 0099 7063 5322 68 (BIC: REVOGB21)) alebo zdieľaním medzi vašimi blízkymi, priateľmi či známymi.

Ďakujeme za každú Vašu podporu, zdieľanie a pozornosť. Namaste!